Een survivalcursus van 12jaar Xerox heeft Richert doen evolueren van sales specialist naar allrounder in het sales & marketing domein, met een trackrecord in de rol van program management voor het lanceren van nieuwe diensten. Deze ervaring heeft hij meerdere jaren aangewend voor business development in de wereld van data bij Bisnode en LoQutus. Vorig jaar heeft hij de weg gevonden naar Cronos. Als strong believer van ecosystemen wil hij mee onderzoeken en ondersteunen hoe we samen succesvol kunnen zijn.
Hoe kan je jouw bedrijfsdiensten op een succesvolle manier brengen naar de markt? Hoe oogst je zoveel mogelijk waarde? Op welke manier kan je een klantenportefeuille opbouwen via cross- en upsell? Met deze vraagstukken helpt Richert je graag verder. Van strategie & concept tot het face-to-face in the field.
Mogelijke diensten: value proposition & business model, sales strategie, go-to-market & marketing plan, consultative & solution selling, lead gen & funnel management, sales tactics, eco-systeem strategie, customer roadmap, deal making, commercial storytelling, …
Richert is al sinds het begin van de Corona-uitbraak aan het sporten geslagen met als voorlopig hoogtepunt een gescheurde meniscus. Vooral over fietsen en wandelen in de bergen kan je uren met hem uitweiden, bij voorkeur tussen een goeie pot en pint!